Fuhh..camne nk mule crite ni? Masih ade lg rase teruja ala² iklan Coca-cola brruuurrrrrr tuh.kehkehkeh. Ok², aku nk bgtau Ahad lepas aku jumpe jugak dgn Fahrin Ahmad! Finally kan?! Punye lah lama aku teringin nk jumpe die depan², akhirnya dpt jugak! FYI, aku mmg minat dia dr zaman dia jd host XY kot kt Astro dlu². Masa form6, aku ade lekat gmbor dia kt casing calculator okeyh.haha. Konon² sumber inspirasi la nk mengira bagai utk subjek ekonomi padahal salah jugak mengiranye.haha.
Aku sambung blk crite jumpe Fahrin. Tadi aku tertido lepas type perenggan di atas.huhu. Mcam ni, Ahad tu pg Shah Alam ngn Mak & MakCiks (ade 's' bermaksud ade 3 org makcik). Pegi DEMC ziarah sepupu Mak, lepas tu terus la pegi Plaza Alam Sentral. Nak lunch and biasa lah aktiviti mak², ape lg kan shopping dkt satu kedai jual hiasan² rumah ni kt situ. Suke benor.
Masa kitorg masuk je plaza dh dgr bunyi org ckp²,ade lagu² sume. Makcik aku ckp, 'ni mesti ade org nyanyi² nih'. Aku pun jwb main² la, 'Faizal Tahir plis, Fahrin plis..' pastu Mak plak
jwb, 'Mak kalau Aaron Aziz or Hans Isaac bru Mak panggil..hehe'. Lepas je kitorg ckp² camtu setelah hnya beberapa langkah je, Mak terus menjerit kat aku, 'Neh!! Fahrin, fahrin!!'. Aku pun ape lagi gelabah trus, 'Mane mak?mane???!'. Masa tu, perghh..aku mmg starstruck gile² kot bile nampak Fahrin betul² depan kitorg je. Yela, aku bru sebut nama Fahrin kot. Mak aku dgn pantas trus menjerit panggil, 'Fahrin! Nak bergambor!' tak kira dh org keliling.haha.Tp time tu tak ramai org lg. Fahrin pun, dgn senyuman yg manis terus dtg mai dkt kitorg haa..speechless i nyah!huhu. Kelam kabut kuarkan kamera dr beg, pastu aku try snap 1st gmbr jd cmni..,
hahahaha.lihatlah, aku sudah jadi parkinson depan Fahrin. Mengeletar tak tentu pasal. Mak aku siap marah, 'Kamu ni kenape?!' haha. Terus ak bg kamera dkt budak pmpuan mane ntah ade dkt situ jugak suruh die tlg snapkan.
Alhamdulillah, budak pmpuan tu tak parkinson macam aku.kehkehkeh. Lihat senyuman manis Fahrin itu, mana aku tak parkinson secara berterusan.huhu. Mak yg buat sign baguuuuss tu. Mak ckp, 'Fahrin letak tgn die kt belakang Mak, aduhh..jam kaki takleh jalan dah'. Adeh laaa, Mak².haha.
Haa, ini aku dgn Fahrin. Terima kasih sgt² la dkt budak pmpuan tu jugak.hihi. Lepas tu aku snapkan gmbr die plak tp aku tak tau menjadi ke tak.haha. Mintak ampun :D
Lepas je jumpe Fahrin aritu, terus semangat nk konvo besoknye! Pastu sampai sekarang jugak aku jadi bahan Mak and Makciks, yg aku parkinson dpn Fahrin.haha. Biaq p lah. Janji dah jumpe abg pahyin. Okbye.
4 comments:
hahaha.lawak plak aku baca. hehe. taniah wei, dpt jmpe fahrin. tggi nohhh. btw, aku pun dlu folo gak rancangan xy tuh.hihi
tengkiu²! dpt jugak aku jmpe die wehh..haa, xy tu mmg prog zman awal² ade astro kan?time tuh pahrin pn chicken lg..hehe
amboi.. mak pun teruja bila abg pahyin letak tangan belakang mak. eh nape bila dengan u ade gap tali merah tu?
haha abg pahyin tu saja lettew! dah berkenan kat mak u ok..not u ofkos! haha..*statement dikeluarkan atas sebab jeles* keh3
Post a Comment