Aku tak tahu nak cerita ape sebenarnya. Nak tulis laporan kehidupan sepanjang minggu ke? Nak cerita pasal aku pergi belajar bawak kereta balik ke? Atau nak bagitahu yang hari tu kawan aku belanja mee rebus sedap dan banyak yang seringgit je harga dia. Tak pun nak cakap pasal aku dah pergi tengok movie
Real Steel yang
awesome-gila-siapa-tak-tengok-memang-rugi. Ke nak aku higlightkan news pasal budak²
KPLI dah posting and kami budak²
DPLI bila lagi
?*oh, btw tahniah kawan² kpli!*.
Tengok, aku memang tak tahu nak cerita pasal apa.
3 comments:
cerita semua! satu posting untuk satu cerita! kamon2..i xsabaq nak baca yuu!
hihi.anggap je la dah cerite semua tu.ngehehehe
ehhhh... mee rebus sedap dan banyak dengan harga satu ringgit sahaja?!!! pergh di mana di mana? sila updet pasal itu lebih-lebih sikit. ini request yawww!!
Post a Comment