Since tgh cuti sekolah la sgt sekarang ni kn, I spent most of my times in my room and menghadap lappy, answers scripts bla bla bla and masa nak hangout keluar huha huha dah takde or tak sempat. So, ONLINE SHOPPING teramat lah heaven *kalauadeduetdlmbank*. Rasenye since start cuti aritu dah berapa byk benda aku order & of course beli pn dh tak terkira. Abg poslaju pn dah muak kot tgk muke aku. Dah la time die dtg, knfirm lah aku tak mandi lagi.huahuahua. Brg2 yang aku beli pulak, teramat la variety gituu..dari tudung syria, casing hp, beauty products sampai lah aku ter'bekenan dkt these items..
![]() |
| by The Mini Diary |
![]() |
| by Nana Af |
![]() |
| by Crafted By Mei |
Then, korang boleh jugak lah design utk bagi dkt sape2 kn? Mcm aku, aku ade order CB ni as a birthday gift utk kawan, so aku customize design CB tu ikut ape yg kawan aku suke and tadaaa, surprise kan kawan tu dgn gift ni! haha..hoverrr mak kan? :p
Well sape2 yg berminat, klik je dkt caption pics2 tu..then deal je dgn diorg through email..for me, aku sgt lah puas hati and plus, prices pn so-so jerr :D



2 comments:
the mini diary & nana AF, dua-dua orang muor. hehe.
eh tapi kena hati2 sebab nanti karat kan?
Post a Comment