My oh my..my last entry was in June??geez..sorry peeps! I've abandoned my blog again huh? :D
Well, nak buat mcm mana..i'm a normal human being with this hangat2 ciken shit mood.haha. Anyway, how are you guys doing? I donno ade lagi kew readers mak noks??heee..ni tibe2 gatei p bkak blk dashboard blog yg dah lamew gilewww xbukak..skali jakun blk tatau nk wat entry baru tang mana.haihh..
Anyway, tgh school holiday ni lah bru ade chance nk blogging semula..WALOPON, tak la rajin sgt kannn?haha. In my case, nama je school holiday tapi tak la holiday sgt! Well, newly posted teacher like me, paham2 je lah..newly posted ke?newly2 x newly (apakah ini?) pun, dkt setahun la jugak I officially kerja as a teacher..how time flies *oh sooo cliche pinad!* so yeah, school holiday pn I kena p sekolah jugak hokehh?! Ade itu lah, ini lah..oh my..i should get married, so ade alasan school holiday xfree.haha. And yeah, starting from next week, ade lagi satu 'task' yang aku kena attend or involve? tak leh nk gtau, nnti dah abes bru update..and yep, this so-called task takes almost a month of my holiday!homaii..kiteww sukeewww angattt tau!! -_-"
Rasenye ni je lah for now..nk letak gmbar pon, lappy bru format. Since cerdik sgt (mak kate) abes ilang segale bagai dlm lappy ni. tak back-up mende pn..huuu. Makanya, bergurindam jiwa lah seorg diri mengenangkan nasib sendiri..wuuu
So, till then! Bai.
2 comments:
haha taw xpe..sejak 2menjak sekolah ni susah sunggoh nak update blog, bz la kate kan..bz tahap gaban..haha same la weh aku cuti ni kene pi kursus la pulak..dh x ghope cuti dah pon..huuuu
kakak pn sme byk cita tp mls nk tulis hahaha pdahal ari2 bkk haha since blog dh private so baca entry blog org jela haha last entry bln 6 gk hahaha
Post a Comment