Sunday, December 11

Seteres.

Arghhhh! Stress aku buat assignments nihh. Rase menyesal pulak sanggup buat assignment org walopun dpt upah. Sampai tak tahu sape yang tgh sambung study ni sebab aku rase aku yang tengah wat PJJ kot? Ni tengah meroyan sorang² buat assignments. Dulu time study, dok hostel adalah jugak geng nak meroyan sama², roomates ramai. Bila stress or tension, suma pakat dok keluar makanan pastu lepak sembang² even dah pukul 1-2 pagi. Then, sambung balik buat. At least, terhibur la jugak dgn perangai diorg sume. Ade stu masa tu, roomate aku gelak sampai terkentut².hahaha..serius hilang stress terus.


Tapi sekarang, tak kan aku nk gelak sambil kentut sorang²?demm!

4 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hahaha..siap gelak sampai terkentut eh! adoii pinad..i nak upah u buatkan thesis maw dakkk??

oshinz said...

beb, kalau terkentut sambil ketawa kena jaga-jaga. kang bakal mak mertua lalu, kena reject. haha.

Teacher Koko said...

hahaha video tu aku ada lg...hahahaha gile rinduu mase ni...wehh babe, gile kentang ko ambek upah buat assignment skang ni...stress2 pon masyuk jugak dak? hahaha

Shafinaz Arshad said...

SyAfaWaNi ♥‿♥:
terkentut sbb gelak kuat sgt kot?hehe..buat tesis??*pengsannnn*

oshinz:
haa tu la psal! i kena berjaga2 nihh..kekeke

Teacher Koko:
upah x seberapa wehh..wuuu