Alhamdulillah, lepas hampir 9 bulan dok tunggu punya tunggu akhirnya dapat tau dah posting kat mana. Well at least tau la tercampak kat negeri mana ye dak? Ada kawan aku ckp, 9 bulan tu boleh dapat baby sorang. Aku iye kan je lah. Kalau dah kawen mmg tak mustahil la kan tapi in my case, aku dapat lemak² baby(bukan b**i ok) je, kira macam lemak² manje giteww.muahaha.
Ok sambung balik, aku baru tau dapat posting kt negeri sendiri, Perak. Syukur sgt sebab takdelah kena jauh² sgt. Susah kot kalau jauh. Banyak benda nak kena settle. Pagi tadi, awal² lagi JPN Perak dah call bagitau Isnin 16hb aku kena lapor diri dekat PPD Kinta Utara (Ipoh). Fuhh. Ipoh?? Harap² ok lah. Dapat sekolah mana still tak tahu lg, nanti aku update laen.
So ade bape hari je lg untuk aku lepak puas² kat rumah. Dok menghadap laptop dgn tv yg sentiasa on dlm bilik ni. Memang gaye penganggur terhormat kn?haha. Lepas ni mula lah balik life with students, teachers, books yada yada yada. Tapi takpe, sebab nanti ade ka-chingg! tiap² bulan :D

p/s: pen merah pen biru, habis kelas tanda buku. serius aku malas tanda buku -_-"
1 comment:
Back to school teacher! kalo dpt ank murid 'kelly' ramai, ingatlah ayat2 yg telah dipelajari! hahaha..Good Luck Babe~~
Post a Comment