Friday, September 23

Perempuan² Kesayangan.

Aku ade ramai teman² perempuan. Teman lelaki pn ramai jugak. Maksud aku kawan² lelaki, bkn teman lelaki yang aku ade sorang tu.Ehem². Ok, teruskan ke topik. Teman² perempuan ni sangat sarkastik aku rase? Kami boleh bersembang sambil mengenakan satu sama lain, or psl org lain tapi secara berdepan. Faham tak?hehe.Lepas tu, aku rase daya imaginasi teman² perempuan aku tersangatlah hebat! Imaginasi yg positive la. Bkn fantasi merepek² tu.huhu. Kalau dilayan, imaginasi kami dah sampai tahun 2020 kot?haha.

Then, aku suka teman² perempuan aku *dgn aku sekali jugak* guna symbol or watak or words yg 'membayangkan' something atau pun orang? Korang pn mesti mcm ni kan?
Macam, korang gelar someone tnpa guna nama dia. Mostly dkt someone yg korang 'kurang berkenan' mungkin.huhu.
Kalau teman² perempuan aku, perkataan yg paling kerap la kitorg guna mcam 'kawan baek kau tu lah'. Sebut je perkataan ni, komfirm! sume faham.haha.
Sume² ni sebenarnye macam hiburan je lah kan?mungkin jugak ade niat nk mengata or mengutuk, tak leh nk lari kan dari realiti?huhu. Tapi as long as kitorang tahu batas, semua ni tak jadi masalah. Lebih utk gelak² :)

So, ini teman² perempuan aku. Ada lg yg laen, malas nk godek gambar ;p


p/s; Annoying birds, Doraemon, WVU, Drama King antara words² laen yg ade makna.haha

2 comments:

Teacher Koko said...

hohhh...smlm sudah dpt idea bikin entry ini mcm ha? haha...wujud lg blog ko nih beb...aku igt sudahh xde lagi di dunie ini..hahaha..entry ni aku like la sgt..

p/s: pekataan lain yg xdisebut, adik,kakak serta ketua pengawas...hahaha

Shafinaz Arshad said...

hahaha..kau pastilah akn fhm segala hint2 aku kn..hehe